7 pomysłów na smycze reklamowe z logo firmy!

smycze reklamowe z logo firmy

Smycze reklamowe opatrzone logo firmy mogą być użyte na wiele sposobów. Przygotowaliśmy 7 rodzajów smyczy reklamowych, które znakomicie nadają się na różne wydarzenia i jako prezenty!

Klasyczne smycze z karabińczykiem

Najczęściej kupowane są klasyczne smycze reklamowe z nadrukiem, na których można umieści logo firmy, informacje o wydarzeniu lub hasło reklamowe. Mają one różne kolory i materiały, takie jak poliester czy nylon, co pozwala na dostosowanie ich do marki, by uzyskać spójny efekt. Smycze te wyposażone są w karabińczyk, dlatego można zawiesić na nich klucze, karty dostępu czy breloczki.

Eko-Smycze

Wybierz smycze wykonane z materiałów ekologicznych, co może być istotne dla firmy dbającej o zrównoważony rozwój i ekologię. Doskonale nadają się one też na różne eventy poświęcone ekologii. Na eko-smyczach możesz umieścić informacje na temat zaangażowania firmy w ochronę środowiska.

Smycze z etui na karty

Innym pomysłem na zastosowanie smyczy reklamowych może być dołączenie do nich specjalnego etui przeznaczonego na karty. Etui może być miejscem przechowywania kart dostępu, identyfikatorów czy innego rodzaju kart. Takie smycze mogą być wykorzystane na różne sposoby, na przykład na co dzień w firmie do identyfikacji pracowników czy podczas eventów.

Smycze z wypukłym nadrukiem

Optycznie wyróżnij logo firmy poprzez zastosowanie wypukłego nadruku. Taka forma nadruku dodaje teksturę całej smyczy i sprawia, że logo staje się lepiej widoczne.

Smycze z elementami odblaskowymi

Dla bezpieczeństwa i lepszej widoczności, szczególnie w warunkach nocnych, warto pomyśleć o zastosowaniu smyczy z refleksyjnymi. To szczególnie ważne na wydarzeniach, które odbywają się po zmroku albo w pomieszczeniach z niewystarczającym oświetleniem.

Smycze na telefon

Tego rodzaju smycze reklamowe wyposażone są w specjalną pętelkę przeznaczoną do umieszczenia na niej telefonu, dzięki czemu można bezpiecznie nosić go na szyi.

Smycze z miejscem na długopis

Ciekawym pomysłem są również smycze reklamowe wyposażone w miejsce na długopis. To praktyczne gadżety w miejscach pracy, gdzie pracownicy często korzystają z artykułów piśmienniczych. Takie smycze wyposażone są w specjalną przegródkę, w której umieszcza się długopis, dlatego w razie potrzeby można po prostu go wyjąć. Wobec tego smycze reklamowe są oferowane w wielu wariantach, stąd też można wykorzystać je na różne sposoby, zarówno jako podarunki dla klientów i kontrahentów, jak i praktyczne gadżety dla pracowników, z których mogą oni korzystać na co dzień. Zamówienia można składać online!

Add a Comment